Alle kategorieë

Vier 'n warm fees van Shanghai Lijing "Centre culture company Center"

home>Oor ons>maatskappy Nuus

2019-10-22

Sjanghai Lijing Wasapparatuur Manufacturing Co, Ltd Versterk die ontwikkeling van die onderneming kultuur, met sukses gevorm ons eie maatskappy kultuur sentrum, die bevordering van die onderneming innovasie gees!

Sjanghai Lijing wasmasjinerie vervaardiging Co, wat spesialiseer in die vervaardiging van wasapparaat vir byna 20 jaar, het hul eie handelsmerkbeeld suksesvol gevestig, om die wasbedryf en wasgoedkliënt met 'n wen-wen-uitkoms te wen, is suksesvol benoem as 'klein Sailstar' buite .

Sjanghai Lijing Wasgoedtoerusting Manufacturing Co, Ltd gee ook meer aandag aan die opbou van ondernemingskultuur, om sodoende die ondernemingskultuur, geskiedenis, vooruitsigte, span, geestelike vooruitsigte en so meer omvattende perfekte aanbieding vir die kliënt, die ondernemingskultuur van voorspraak val tot die ware punt, sien, voel, laat ondernemingskultuur vol oneindige sjarme wees, ons spaar geen moeite om gesamentlike pogings aan te pak, te beplan, saam te werk nie, Shanghai Lijing-uitstallingsaal "is uiteindelik voltooi, sweet en uiteindelik vir die vreugde van sukses, danksy die pogings van almal!

Shanghai Lijing maak jou lewe skoon! Sjanghai Lijing sal môre beter wees!