Tots els pobles
EN

Celebrem amb calor el llançament del "Centre d'exposicions de cultura de l'empresa" de Shanghai Lijing

Inici>Sobre Nosaltres>Notícies d'empresa

2019-10-22

Shanghai Lijing Washing Equipment Manufacturing Co., Ltd Enfortir el desenvolupament de la cultura de l'empresa, donar forma amb èxit al nostre propi centre cultural de l'empresa, promovent l'esperit d'innovació empresarial!

Shanghai Lijing Washing Machinery Manufacturing Co., especialitzada en la producció d'equips de rentat durant gairebé 20 anys, va establir amb èxit la seva pròpia imatge de marca, per guanyar la indústria del rentat i el client de la bugaderia amb un resultat guanyador, va ser nomenat amb èxit com a "petit Sailstar" a l'exterior. .

Shanghai Lijing Washing Equipment Manufacturing Co., Ltd també presta més atenció a la construcció de la cultura empresarial, per tal de fer que la cultura empresarial, la història, les perspectives, l'equip, les perspectives mentals i així successivament una presentació perfecta completa al client, la cultura empresarial la defensa arriba al punt real, veure, sentir, fer que la cultura empresarial estigui plena d'encant infinit, no escatimem esforços, fer esforços concertats, planificar, treballar junts, la sala d'exposicions de Shanghai Lijing" finalment es va completar, suar i finalment per l'alegria de l'èxit, gràcies a l'esforç de tots!

Shanghai Lijing fes la teva vida més neta! Shanghai Lijing serà millor demà!